Never have I ever written graffiti

61% have never ever. 39% have totally done that.

#law

United States
done that I wrote fyou on the side of an abodoned building I snuck into with my friends
United Kingdom
nnnever when you write on something that ay yours baicicaly
United States
nnnever does a crayon at the age of seven count?
United States
done that wrote "damn daniel" on a pole, #soznotsoz
nnnever It's kinda like drawing but a spray and you write a word
United States
done that it was a project we got graded on
United Kingdom
done that It was an activity at a play scheme
done that Yes on windows and trucks
Australia
nnnever What are you, 4 years old?
done that wrote my name on table in Scotland. yep
Portugal
done that done that if chalk counts
done that On a slide at my this park
nnnever I would go to jail
nnnever I wish it was league no afence
United States
nnnever what is tat? O-O
Turkey
nnnever Only on paper and it doesn't be counted
United States
nnnever I want to learn
United States
done that i wrote on a desk once
done that who dose that
United States
done that In your mouth ;)
United States
done that i hate blacks
Switzerland
nnnever It's spray not write
United States
done that Did it with snow
Canada
done that Dirt Pete n the boys!
Puerto Rico
done that yes but not many times
done that on my desk
United States
done that yes on paper
done that drew dicks in the cafeteria
nnnever i dont know what that is
nnnever no i LOVE reading
Canada
nnnever no GANG GANG
United States
done that peice of paper
United States
done that on paper:)
United States
done that i was in new york
Vietnam
nnnever I wish to
United States
done that hehe, vandalism.
United States
done that on my friends hw
nnnever never heard of one
Australia
done that dick-tation
Australia
done that It's art
United States
done that I'm black
done that yeah i am quite bad
United States
done that A few times
United Kingdom
done that In the skatepark
Germany
done that Never done that!
United States
nnnever whats that mean?
United States
done that On the bu
United Kingdom
done that done it 2 days ago
done that it's hard
Mauritius
done that on the rock in my garden
United States
nnnever I'm Indian
United States
done that in my house
Hong Kong
nnnever it is hard i wish ican
done that Is this a police thing
done that obviously
done that on a police car window
United Kingdom
done that criminal
nnnever I wish to
nnnever i was 28
Saudi Arabia
done that Yes but it sucked
United States
done that for decoration
done that Paper counts
Australia
nnnever Yep on paper
nnnever thats not grate
United Kingdom
done that on paper in geogrophy
United States
nnnever Gay gay*
United States
done that with sharpie ;)
Philippines
done that idk that
Colombia
done that en un flashmob
United States
nnnever dont know how to
Jordan
nnnever what i would never
Canada
nnnever dont know
United Kingdom
done that on paper
Australia
nnnever im a rebel
Australia
done that everywhere
United States
nnnever wth is that?
done that in london
done that at my churck
Saudi Arabia
done that on paper
United States
nnnever Never held one
United States
done that on paper?
United Kingdom
done that on paper
United Kingdom
done that on a website
New Zealand
done that Lol same
done that cgryjk3jwx
United States
nnnever on paper
Australia
done that on paper