Never have I ever kissed in the rain

63% have never ever. 37% have totally done that.

#love

Canada
done that does it count if i was playing truth or dare in a leaky tent?
nnnever I wish. That would be so fu*king romantic.
nnnever i'd rather drink nail polish remover
United States
done that does it count when it's raining and you're inside?
New Zealand
nnnever im not relationship material
done that yes and im 10 and was not my famly
Canada
nnnever doesn't sound romantic tbh
United States
nnnever A moment while I vomit
United States
done that My Mom Cuz I'm A Lonely Potato
nnnever you raped them or they raped you
United States
nnnever i go crazy when it rains. i play outside
United States
done that clicked the wrong one
United States
nnnever Every fu*king drama movie
Puerto Rico
nnnever nope dont have a bf
United States
nnnever no but it sounds so romantic:'D
done that when i was 13 yes
done that maked out in the rain
Bahamas
nnnever 41% are my goals
United States
nnnever never have but I want to
United States
nnnever what the heck random
United Kingdom
nnnever i would love to do that
Canada
nnnever i'm only 8 years old
nnnever you sad,and lonely! :(
United Kingdom
done that Yeah it was quite romantic
United States
done that my lips toucked the air.
United States
nnnever in my dreams hahaha
done that Thats nice
United States
done that how old are you
United Kingdom
done that i have in private though
nnnever your a lonely potato
United States
done that yes my family
Faroe Islands
done that i have & i'm 10
United States
nnnever thats romantic i think anyways
United States
nnnever i wish T^T
done that it was freaking cold
United States
nnnever i wish ;(
United States
nnnever My Dad ;)
United States
done that The RAIN DUH
United Kingdom
done that Yea my ex
United Arab Emirates
nnnever is this some drama sh*t?
Colombia
done that tengo 10
Sweden
nnnever i hope so
United States
nnnever Want to though
United States
nnnever i want to,i love the rain
nnnever oh how romantic *gags*
nnnever Yuck people
United States
done that love it!
done that zayn malik
United States
nnnever I'm nine
United States
nnnever In my dreams
United States
done that My cousin.
United States
nnnever i want to tho
United States
done that your mama
Philippines
nnnever i hate this
done that Yes, it's nice. ^-^
nnnever can u not
done that England=rain
done that my girl friend
nnnever I'm ten.
United States
nnnever romantic (;