Never have I ever had cops show up to my party

80% have never ever. 20% have totally done that.

#law

United Kingdom
done that They told us our neighbour would complain about the noise, our neighbour was at the party!
United States
nnnever Nope but a cop show up at my house cause I got health problems
New Zealand
done that friend's party i ran away to the diary haha
nnnever you throw party, i throw up @at @ @
United States
nnnever HA, like i would throw a party
United States
nnnever Only if a cop is you r dad/mom
United States
nnnever I am Pedro, and my dad is ded
nnnever it wasn't my party lol so no
United States
done that Yeah my uncle is a cop he was at my party
United States
done that my cousin was in that job
United Kingdom
done that They told us our neighbour would complaon a
Canada
done that ya the cop was my uncle
Netherlands
done that at my 17th birthday party
done that Yes cause I have friends who are cops
done that it was a friends party
United States
nnnever Never thrown one i hate partys and crowds
United States
done that It was a party for my uncle. He's a cop.
nnnever Its not a party until the cops show up!
United States
done that It wasn't my party but it was my house
United Kingdom
nnnever In juju on the beat
United States
done that about 12 times lol
Canada
done that My dad's a jail guard. Close enough.
done that The cop was my dad's friend
Faroe Islands
nnnever what does that even mean
United States
done that Yep and I am 21
nnnever I have no friends
United States
nnnever I'm an introvert
Australia
nnnever Amazing enough
United States
done that everytime :/
Canada
done that Grade 7 my neighbors complained :')
nnnever Ihave show up to my house
nnnever no but to my house
nnnever i don't even throw parties
United States
nnnever I never had an actual party
nnnever nice bro
United States
nnnever not in my house
Iceland
nnnever i never hafe pary's
Australia
nnnever my uncle's a cop lol
Canada
nnnever no friends = no party
Philippines
done that my father lol
United States
nnnever there was gaurds
United States
done that not my party
Australia
nnnever You are on sad sad person
Canada
nnnever nope i never get cought
done that My birthday
United States
nnnever Not my party
United States
nnnever thats crzy
United States
nnnever I never went to jail
United States
done that My dads a cop so yah
United States
nnnever what party?
United States
nnnever like why
nnnever whats a party
nnnever i would die